Вашето лично пространство е важно за нас!

За да можем да продължим да подобряваме нашите услуги, на сайта www.familium.bg използваме бисквитки. Правим го, за да гарантираме надеждността и безопасността на нашия сайт, да следим ефективността му и да ви предложим възможност за извършване на покупка и целенасочена реклама.

С бутон „Приемам“ вие ни позволявате да използваме избираемите бисквитки. Можете да регулирате предпочитанията си с бутон „Персонализиране“. Повече информация ще намерите ТУК. В настройките можете по всяко време да промените съгласието си. Ако не сте съгласни, натиснете ТУК.

Приемане на всички бисквитки Персонализиране
Този тип бисквитки са задължителни за работата на уебсайта. Без тях не би било възможно използването на сайта, затова те не могат да се откажат.
Аналитичните бисквитки служат за създаване на статистики, справки и оптимизиране на уебсайта. С тяхна помощ подобряваме сайта и го правим по-приятен за вас.
Тези бисквитки се използват от рекламните и социалните мрежи с цел корекция на показваните реклами така, че да бъдат интересни за вас.
Персонализирани бисквитки предлагат информация за това, че потребителят е съгласен с персонализирането на рекламите в неговия профил.
Приемане на избраните бисквитки

За да бъдете сигурни, докато правите покупката си, подготвихме за Вас отговори на (почти) всички Ваши въпроси.

Как да поръчам продуктите?

Изберете продуктите и количеството им.

Направете проверка на поръчаните продукти, личните си данни, избрания начин на плащане и доставка и после кликнете върху бутон “Финализирай поръчка”

След получаване на поръчката ще Ви изпратим имейл с потвърждение, съдържащ детайлите на Вашата покупка. 

Ако изпитвате някакви съмнения, не се колебайте и позвънете на нашия отдел Обслужване на клиенти.

Как ще разбера, че поръчката ми е приета?

Ще получите имейл с потвърждение на електронния адрес, който сте посочили в поръчката.

Направих поръчка, но не получих имейл с потвърждение.  Наред ли е всичко?

Проверете дали сте посочили правилен електронен адрес. Проверете СПАМ в пощенската си кутия. Ако е необходимо, пишете ни на адрес info@familium.bg и посочете номера на поръчката си.

Как мога да платя?

При изпращане на поръчката можете да изберете предпочитания от Вас начин на плащане. 

Начини на плащане:

  • с карта

  • наложен платеж

Какви са сроковете и местата за доставка? 

Доставка на поръчки, направени чрез www.familium.bg

Поръчките, направени от понеделник до петък и платени до 14:00 ч., ще бъдат изпратени още същия ден. Поръчките, направени и платени в петък след 14:00 ч., ще бъдат изпратени в понеделник.

Поръчките ще бъдат доставени в България в срок от 2 работни дни след датата на изпращането им.

Доставяме само на територията на България

Линк за проследяване на доставка: https://eushipments.com/bg/tracking

Как мога да променя съдържанието или данните на поръчка?

Свържете се с нас на адрес info@familium.bg и ние ще се опитаме да се съобразим с промените в поръчката Ви. Ако обаче Вашата поръчка вече е изпратена, няма да сме в състояние да отразим промяната в поръчката.

Ако желаете да поръчате следваща книга и поръчката Ви вече е потвърдена с имейл, моля, направете за новата книга друга поръчка.

Как мога да откажа поръчка?

Пишете ни на имейл: info@familium.bg

Как да продължа по-нататък и за какво ще послужат оценките на продуктите?

Тези оценки ще помогнат на нас и останалите клиенти да разберем как се отнасят като цяло клиентите към продуктите. Коментарите не се появяват автоматично и трябва да бъдат одобрени от администратора.

Какво трябва да направя, ако получената пратка не съответства на моята поръчка или е повредена?

Ако доставеният продукт не съответства на Вашата поръчка, изпратете ни незабавно имейл на адрес: info@familium.bg

Ще изпратим правилния продукт по най-бързия начин. 

Какъв е срокът за връщане на артикулите, купени чрез сайта?

Срокът за връщане на поръчка е 14 дни. 

Разгледайте нашата политика за връщане на стоки по-долу. Свържете се с нашия телефон за клиенти. 

Как да се свържа с Фамилиум?

Свържете се със службата в помощ на клиента на телефонен № 024927431 (от 9:00 до 18:00 часа) или на имейл: info@familiumbg.