За да бъдете сигурни, докато правите покупката си, подготвихме за Вас отговори на (почти) всички Ваши въпроси.
Как да поръчам продуктите?
Изберете продуктите и количеството им.
Направете проверка на поръчаните продукти, личните си данни, избрания начин на плащане и доставка и после кликнете върху бутон “Финализирай поръчка”
След получаване на поръчката ще Ви изпратим имейл с потвърждение, съдържащ детайлите на Вашата покупка.
Ако изпитвате някакви съмнения, не се колебайте и позвънете на нашия отдел Обслужване на клиенти.
Как ще разбера, че поръчката ми е приета?
Ще получите имейл с потвърждение на електронния адрес, който сте посочили в поръчката.
Направих поръчка, но не получих имейл с потвърждение. Наред ли е всичко?
Проверете дали сте посочили правилен електронен адрес. Проверете СПАМ в пощенската си кутия. Ако е необходимо, пишете ни на адрес info@familium.bg и посочете номера на поръчката си.
Как мога да платя?
При изпращане на поръчката можете да изберете предпочитания от Вас начин на плащане.
Начини на плащане:
-
с карта
-
наложен платеж
Какви са сроковете и местата за доставка?
Доставка на поръчки, направени чрез www.familium.bg
Поръчките, направени от понеделник до петък и платени до 14:00 ч., ще бъдат изпратени още същия ден. Поръчките, направени и платени в петък след 14:00 ч., ще бъдат изпратени в понеделник.
Поръчките ще бъдат доставени в България в срок от 2 работни дни след датата на изпращането им.
Доставяме само на територията на България
Линк за проследяване на доставка: https://eushipments.com/bg/tracking
Как мога да променя съдържанието или данните на поръчка?
Свържете се с нас на адрес info@familium.bg и ние ще се опитаме да се съобразим с промените в поръчката Ви. Ако обаче Вашата поръчка вече е изпратена, няма да сме в състояние да отразим промяната в поръчката.
Ако желаете да поръчате следваща книга и поръчката Ви вече е потвърдена с имейл, моля, направете за новата книга друга поръчка.
Как мога да откажа поръчка?
Пишете ни на имейл: info@familium.bg
Как да продължа по-нататък и за какво ще послужат оценките на продуктите?
Тези оценки ще помогнат на нас и останалите клиенти да разберем как се отнасят като цяло клиентите към продуктите. Коментарите не се появяват автоматично и трябва да бъдат одобрени от администратора.
Какво трябва да направя, ако получената пратка не съответства на моята поръчка или е повредена?
Ако доставеният продукт не съответства на Вашата поръчка, изпратете ни незабавно имейл на адрес: info@familium.bg
Ще изпратим правилния продукт по най-бързия начин.
Какъв е срокът за връщане на артикулите, купени чрез сайта?
Срокът за връщане на поръчка е 14 дни.
Разгледайте нашата политика за връщане на стоки по-долу. Свържете се с нашия телефон за клиенти.
Как да се свържа с Фамилиум?
Свържете се със службата в помощ на клиента на телефонен № 024927431 (от 9:00 до 18:00 часа) или на имейл: info@familiumbg.