Вашето лично пространство е важно за нас!

За да можем да продължим да подобряваме нашите услуги, на сайта www.familium.bg използваме бисквитки. Правим го, за да гарантираме надеждността и безопасността на нашия сайт, да следим ефективността му и да ви предложим възможност за извършване на покупка и целенасочена реклама.

С бутон „Приемам“ вие ни позволявате да използваме избираемите бисквитки. Можете да регулирате предпочитанията си с бутон „Персонализиране“. Повече информация ще намерите ТУК. В настройките можете по всяко време да промените съгласието си. Ако не сте съгласни, натиснете ТУК.

Приемане на всички бисквитки Персонализиране
Този тип бисквитки са задължителни за работата на уебсайта. Без тях не би било възможно използването на сайта, затова те не могат да се откажат.
Аналитичните бисквитки служат за създаване на статистики, справки и оптимизиране на уебсайта. С тяхна помощ подобряваме сайта и го правим по-приятен за вас.
Тези бисквитки се използват от рекламните и социалните мрежи с цел корекция на показваните реклами така, че да бъдат интересни за вас.
Персонализирани бисквитки предлагат информация за това, че потребителят е съгласен с персонализирането на рекламите в неговия профил.
Приемане на избраните бисквитки

Ако искате да върнете поръчката, защото полученият продукт е повреден или не е този, който сте поръчали, трябва незабавно да се свържете с отдел Обслужване на клиенти. 

След като клиентът получи продукта, той има право в течение на 14 календарни дни да го върне, без да посочва причина за връщане. 

В тези случаи Фамилиум си запазва правото да не връща сумите, платени от клиента за транспорт. Всяка сума ще бъде възстановена само в случай, че продуктът пристигне при нас непокътнат, което означава – без да е разопакован. Транспортните разходи, свързани с връщането на стоката, се заплащат от клиента. Ако причината за връщане произлиза от  Фамилиум, транспортните разходи ще бъдат покрити от Фамилиум.

Преди да върнете който и да е продукт, моля, свържете се с нашия отдел Обслужване на клиенти и ни съобщете за намерението си, за да ви помогнем с процеса на връщане.

 

Обслужване на клиенти:  info@familium.bg

 

За нормално протичане на връщането на продуктите e необходимо е да се спазват следните указания:

 

а)  Продуктите трябва да се върнат в оригиналната кутия/ опаковка. Ако това не е възможно, използвайте кутия със същото качество.

 

б) Продуктите не трябва да бъдат използвани по какъвто и да е начин, който би могъл да понижи или влоши стойността им, и трябва да бъдат върнати в оригиналната си опаковка.

 

в) Заедно с продуктите трябва да се изпрати Формуляр за отказ от стока

 

г) След получаване в нашия склад, ще се провери състоянието на продуктите. Ако то не отговарят на посочените правила или условия, определени за връщането на изделие, и състоянието им не е изрядно, запазваме си правото да върнем по-ниска сума.