Ако искате да върнете поръчката, защото полученият продукт е повреден или не е този, който сте поръчали, трябва незабавно да се свържете с отдел Обслужване на клиенти.
След като клиентът получи продукта, той има право в течение на 14 календарни дни да го върне, без да посочва причина за връщане.
В тези случаи Фамилиум си запазва правото да не връща сумите, платени от клиента за транспорт. Всяка сума ще бъде възстановена само в случай, че продуктът пристигне при нас непокътнат, което означава – без да е разопакован. Транспортните разходи, свързани с връщането на стоката, се заплащат от клиента. Ако причината за връщане произлиза от Фамилиум, транспортните разходи ще бъдат покрити от Фамилиум.
Преди да върнете който и да е продукт, моля, свържете се с нашия отдел Обслужване на клиенти и ни съобщете за намерението си, за да ви помогнем с процеса на връщане.
Обслужване на клиенти: info@familium.bg
За нормално протичане на връщането на продуктите e необходимо е да се спазват следните указания:
а) Продуктите трябва да се върнат в оригиналната кутия/ опаковка. Ако това не е възможно, използвайте кутия със същото качество.
б) Продуктите не трябва да бъдат използвани по какъвто и да е начин, който би могъл да понижи или влоши стойността им, и трябва да бъдат върнати в оригиналната си опаковка.
в) Заедно с продуктите трябва да се изпрати Формуляр за отказ от стока
г) След получаване в нашия склад, ще се провери състоянието на продуктите. Ако то не отговарят на посочените правила или условия, определени за връщането на изделие, и състоянието им не е изрядно, запазваме си правото да върнем по-ниска сума.